دانلود فیلم IF

دانلود فیلم IF (2024)

IF

ژانرها:
مدت زمان: 104 دقیقه کشور: ، رده سنی:

« دوستان خیالی » دختری متوجه می‌شود که می‌تواند دوستان خیالی همه را ببیند و وارد یک ماجراجویی جادویی می‌شود تا IF‌های فراموش شده را دوباره با بچه‌هایشان مرتبط کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

فیلم IF 2024

فیلم سینمایی دوستان خیالی محصول سال 2024 کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه جان کرازینسکی، این فیلم سینمایی که از سری تولیدات سه استدیو و کمپانی ساخت فیلم سینمایی به نام های Paramount Pictures و Maximum Effort و Platinum Dunes نیز به شمار می رود قرار است که اکران خود را در سینماهای آمریکا و اروپا در تابستان 2024 نیز آغاز نماید. این فیلم سینمایی که Imaginary friend نیز نام دارد قرار است با نام اختصار شده IF اکران خود را در تاریخ 17 مهٔ 2024 (28 اردیبهشت 1403) توسط پارامونت پیکچرز نیز اغاز نماید. نقش اول و اصلی این فیلم را رایان رینولدز و جان کرازینسکی ایفا می نماید،جان کرازینسکی علاوه بر نویسندگی یکی از نقش های مهم و کلیدی جدیدترین ساخته خود را ایفا می نماید و همسر او نیز امیلی بلانت صداپیشگی یکی دیگر از شخصیت های این لایواکشن را بر عهده دارد و هنرپیشگان و صداپیشگان دیگر و نام آشنای هالیوود همچون استیو کرل، فیبی والر-بریج، فیونا شو، کایلی فلمینگ، لوئیس گوست جونیور، بابی موینیهان، آکوافینا، مت دیمون، سم راکول و … نقش صداپیشگی شخصیت های عروکسی و کارتون این لایو اکشن را نیز بر عهده دارند. این فیلم سینمایی و لایو اکشن که جدیدترین محصول کمپانی پارمونت پیکچرز نیز می باشد انتظار می رفت با توجه به رده بندی +7 سال فروش قابل توجهی را در گیشه و باکس آفیس نیز به دست آورد.

  • جوایز: 2 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: John Krasinski

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟


داستان فیلم

« دوستان خیالی » دختری متوجه می‌شود که می‌تواند دوستان خیالی همه را ببیند و وارد یک ماجراجویی جادویی می‌شود تا IF‌های فراموش شده را دوباره با بچه‌هایشان مرتبط کند.

console.log("Hello world");