دانلود فیلم The Kitchen

دانلود فیلم The Kitchen (2023)

The Kitchen

ژانرها:
مدت زمان: 107 دقیقه کشور: ، رده سنی:

« آشپزخانه » ایزی در حال فرار از آشپزخانه، یکی از آخرین املاک مسکونی لندن است. اما وقتی بنجی جوان وارد زندگی او می شود، با تصمیمات سختی روبرو می شود.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

فیلم The Kitchen 2023

فیلم سینمایی آشپزخانه محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی دنیل کالویا و کیبوه تاوارس که به صورت مشترکا کارگردانی و ساخت این فیلم سینمایی را نیز بر عهده داشته اند.نگارش داستان و فیلمنامه این اثر سینمایی نیز بر عهده دنیل کالویا و جو مورتاگ بوده است و سه استدیو فیلمسازی به نام های DMC Film و %59 و Factory Fifteen سرمایه گذاری و تولید این فیلم را عهده دار بوده اند.فیلم سینمایی آشپزخانه ساخته دنیل کالویا و کیبوه تاوارس برای اولین بار در جشنواره فیلم لندن به اکران درآمد و بعد از آن در تاریخ 12 ژانویه 2024 از طریق سرویس ویدئویی نتفلیکس نیز منتشر گردید.تمامی مراحل ضبط و تصویر برداری از سکانس های این فیلم در شهر لندن صورت گرفته است و بازیگران چون کانو، هوپ ایکپوکو جونیور، هنری لاوفول، بکرود گی نقش های کلیدی این فیلم را نیز ایفا می نمایند.

  • جوایز: 2 برد و 1 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Daniel Kaluuya, Joe Murtagh, Amy Baty

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟


داستان فیلم

« آشپزخانه » ایزی در حال فرار از آشپزخانه، یکی از آخرین املاک مسکونی لندن است. اما وقتی بنجی جوان وارد زندگی او می شود، با تصمیمات سختی روبرو می شود.

console.log("Hello world");