دانلود فیلم 6 Hours Away

دانلود فیلم 6 Hours Away (2024)

6 Hours Away

ژانرها:
مدت زمان: 93 دقیقه کشور: رده سنی:

« 6 ساعت برای نجات » این فیلم در مورد نیروی دریایی سابق کریس مونتانو است که همسرش در طول یک سفر کاری گم می شود. او سپس خود را در یک مسابقه با زمان برای نجات او می بیند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

فیلم 6 Hours Away 2024

فیلم سینمایی ۶ ساعت برای نجات محصول سال 2024 کشور آمریکا و مکزیک به کارگردانی نیکولاس دی بلاسی و نویسندگی داستان و فیلمنامه گری چارلز، این فیلم سینمایی که از سری تولیدات بیش از استدیو فیلمسازی Rog Films نیز محسوب میشود در تاریخ 12 آوریل 2024 در کشور مکزیک و سایر سرویس های ویدئویی آنلاین همچون پرایم ویدئو و … نیز به انتشار و پخش رسید که در آن هنرمندان و بازیگرانی چون ربرتو سانچز، لارا ولف، آرین موراد، اسکار لوپز، به هنرنمایی و ایفای نقش نیز پرداخته اند.داستان این فیلم سینمایی و هیجان انگیز در مورد کریس مونتانو، یک تفنگدار سابق دریایی، در یک مأموریت تنش‌زا قرار دارد. همسر او در سفر کاری به ناگهان ناپدید می‌شود و خبری از او به دست کریس نمی‌رسد. به زودی مشخص می‌شود که او توسط یک کارتل مکزیکی ربوده شده است. رهبر کارتل، کریس را وادار می‌کند تا شش رقیب خود را به قتل برساند تا همسرش آزاد شود. این ماجراجویی پرخطر کریس را در برابر چالش‌های اخلاقی قرار می‌دهد و او را مجبور به تصمیم‌گیری‌های سخت می‌کند.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Garry Charles

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟


داستان فیلم

« 6 ساعت برای نجات » این فیلم در مورد نیروی دریایی سابق کریس مونتانو است که همسرش در طول یک سفر کاری گم می شود. او سپس خود را در یک مسابقه با زمان برای نجات او می بیند.

console.log("Hello world");