دانلود فیلم Unfrosted

دانلود فیلم Unfrosted (2024)

Unfrosted: The Pop-Tart Story

ژانرها:
مدت زمان: 93 دقیقه کشور: رده سنی:

« بدون یخ » در زمانی که شیر و غلات بر صبحانه حکومت می‌کردند، یک جنگ شرکتی شدید بر سر یک شیرینی جدید انقلابی آغاز می‌شود.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

فیلم Unfrosted: The Pop-Tart Story 2024

فیلم سینمایی بدون یخ محصول سال 2024 کشور آمریکا به کارگردانی جری ساینفلد و نگارش داستان و فیلمنامه جری ساینفلد، اسپایک فرستن، اندی رابین و بری مردر که به صورت مشترکا و با همکاری یکدیگر نگارش فیلمنامه و داستان این اثر سینمایی را نیز بر عهده داشته اند. این فیلم که از سری تولیدات بیش از دو استدیو فیلمسازی به نام های Columbus 81 Productions و Netflix Studios نیز می باشد در تاریخ 3 می 2024 از طریق سرویس ویدئویی نتفلیکس نیز منتشر گردید که آنگونه که انتظار می رفت مورد استقبال تماشاگران و منتقدین قرار نگرفت و نقدهای منفی بسیاری را پس از انتشار از تمشاگران و منتقدین سینما نیز دریافت نمود. این فیلم که با بودجه بیش از 14 میلیون دلاری به تولید رسیده است تمامی مراحل ضبط و تصویر برداری از سکانس های آن نیز در لس آنجلس صورت گرفته و هنرمندان و بازیگرانی چون آیزاک بائه، جری ساینفلد، کریس ریکت، هیو گرانت، ملیسا مک کارتی، ریچل هاریس، کوئه لاورنس، کاترین لاست، کریستین اسلیتر در آن به هنرنمایی نیز پرداخته اند.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Spike Feresten, Barry Marder, Andy Robin

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟


داستان فیلم

« بدون یخ » در زمانی که شیر و غلات بر صبحانه حکومت می‌کردند، یک جنگ شرکتی شدید بر سر یک شیرینی جدید انقلابی آغاز می‌شود.

console.log("Hello world");