دانلود فیلم Merry Christmas

دانلود فیلم Merry Christmas (2024)

Merry Christmas

ژانرها:
مدت زمان: 144 دقیقه کشور: رده سنی:

« کریسمس مبارک » یک رویارویی شب کریسمس بین دو غریبه مرموز باعث ایجاد یک رابطه تلخ می شود - اما یک چرخش تاریک از رویدادها تهدید می کند که گذشته تیره و تار آنها را افشا کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

فیلم Merry Christmas 2024

فیلم سینمایی کریسمس مبارک محصول سال 2024 کشور هندوستان به کارگردانی سریرام راغوان و نویسندگی داستان و فیلمنامه سریرام راغوان، آریجیت بیسواس، آنوکریتی پاندی و پوجا لاده سورتی که به صورت مشترکا و با همکاری یکدیگر نگارش داستان و فیلمنامه این اثر هندی و تامیل زبان را نیز بر عهده داشته اند. این فیلم سینمایی که از سری تولیدات بیش از دو استدیو فیلمسازی به نام های Matchbox Pictures و Tips Films نیز می باشد در تاریخ 12 ژانویه 2024 با بودجه بیش از ₹60 crore به صورت گسترده در این کشور به اکران عمومی رسید و توانست در مدت زمان اکران سراسری خود در سینماهای هندوستان فروش بیش از ₹20 crore را نیز به دست آورد که با توجه به بودجه ساخت یک شکست بزرگ برای سازندگان این اثر سینمایی نیز محسوب میشود. در این فیلم هنرمندان و بازیگرانی چون کاترینا کایف، ویجی ستوپاتی، تینو آناند، پری شارما، وینای پاتاک، سانجی کاپور، لوک کنی، ساحل وید، گایاتری، آشوینی کالسکار به هنرنمایی نیز پرداخته اند.

  • زبان: هندی، تامیل
  • نویسنده: Frédéric Dard, Sriram Raghavan, Arijit Biswas

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟


داستان فیلم

« کریسمس مبارک » یک رویارویی شب کریسمس بین دو غریبه مرموز باعث ایجاد یک رابطه تلخ می شود - اما یک چرخش تاریک از رویدادها تهدید می کند که گذشته تیره و تار آنها را افشا کند.

console.log("Hello world");