دانلود فیلم DarkGame

دانلود فیلم DarkGame (2024)

DarkGame

ژانرها:
مدت زمان: 100 دقیقه کشور: رده سنی:

« بازی تاریک » یک کارآگاه مصمم در مسابقه ای با زمان است تا یک نمایش بازی پیچ خورده را در تاریک وب متوقف کند، جایی که اسیران مجبور می شوند برای زندگی خود با هم رقابت کنند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

فیلم DarkGame 2024

فیلم سینمایی بازی تاریک محصول سال 2024 کشور آمریکا و انگلیس به کارگردانی هوارد جی. فورد و نویسندگی داستان و فیلمنامه تام جورج، گری گرانت و نایل جانسون که به صورت مشترکا و با همکاری یکدیگر نگارش داستان و فیلمنامه این اثر سینمایی را نیز بر عهده داشته اند. این فیلم سینمایی که از سری تولیدات بیش از سه استدیو فیلمسازی به نام های Happy Hour Films و Happy Hour Productions و JCG Bits Productions نیز می باشد در تاریخ 22 فوریه 2024 به صورت عمومی به اکران رسید و توانست در مجموع فروش بیش از 218 هزار دلاری را نیز به دست آورد. این فیلم سینمایی که تمامی مراحل ضبط و تصویر برداری از سکانس های آن نیز در استودیو Bottle Yard یک استودیوی تولید فیلم و تلویزیون بریتانیا در بریستول، جنوب غربی انگلستان صورت گرفته است در آن هنرمندان و بازیگرانی چون اد وستویک، اندرو پی استفن، ناتالیا تسوتکووا، لولا وین، روری الکساندر، اندرو مک‌گیلان، میزتلی رز، آنتونی افوگبو، ناتاشا اسکوتکا به هنرنمایی و ایفای نقش نیز پرداخته اند.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Tom George, Gary Grant, Niall Johnson

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟


داستان فیلم

« بازی تاریک » یک کارآگاه مصمم در مسابقه ای با زمان است تا یک نمایش بازی پیچ خورده را در تاریک وب متوقف کند، جایی که اسیران مجبور می شوند برای زندگی خود با هم رقابت کنند.

console.log("Hello world");