دانلود فیلم Civil War

دانلود فیلم Civil War (2024)

Civil War

ژانرها:
مدت زمان: 109 دقیقه کشور: ، رده سنی:

« جنگ داخلی » در آینده ای نزدیک، گروهی از روزنامه نگاران جنگ تلاش می کنند تا در حالی که حقیقت را گزارش می کنند، زنده بمانند، زیرا ایالات متحده در آستانه جنگ داخلی قرار دارد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

فیلم Civil War 2024

فیلم سینمایی جنگ داخلی محصول سال 2024 کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه الکس گارلند و تهیه کنندگی اندرو مک‌دانلد، گرگوری گودمن و آلون رایک که به صورت مشترکا و با همکاری یگدیگر تهیه کنندگی و ساخت این اثر سینمایی را نیز بر عهده داشته اند. این فیلم سینمایی اکشن و هیجان انگیز که از سری تولیدات بیش از سه استدیو و کمپانی ساخت فیلم به نام های A24 و DNA Films و IPR.VC نیز محسوب میشود در تاریخ 12 آوریل 2024 با بودجه بیش از 50 میلیون دلاری به صورت گسترده به اکران عمومی رسید و پس از انتشار در سینماها برای هفته های متوالی صدرنشین باکس آفیس آمریکا بود و توانست در مجموع مدت زمان اکران سراسری خود فروش بیش از 100 میلیون دلاری را نیز به دست آورد که با توجه به بودجه ساخت پنجاه میلیون دلاری، یک موفقیت بزرگ تجاری برای سازندگان آن نیز محسوب میشود. در این فیلم هنرمندان و بازیگرانی چون کریستین دانست، واگنر مورا، کیلی اسپینی، استیون مک‌کینلی هندرسون، سونویا میزونو، جفرسون وایت، نلسون لی، کارل گلوسمن به هنرنمایی و ایفای نقش نیز پرداخته اند.

  • جوایز: 1 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Alex Garland

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟


داستان فیلم

« جنگ داخلی » در آینده ای نزدیک، گروهی از روزنامه نگاران جنگ تلاش می کنند تا در حالی که حقیقت را گزارش می کنند، زنده بمانند، زیرا ایالات متحده در آستانه جنگ داخلی قرار دارد.

console.log("Hello world");