دانلود سریال Peaky Blinders

دانلود سریال Peaky Blinders (2013–2022)

Peaky Blinders

6 فصل تکمیل شده
ژانرها:
مدت زمان: 60 دقیقه کشور: رده سنی:

« سریال پیکی بلایندرز » در دهه ۲۰ که گروه های گنگستری در شهر بیرمنگهام واقع در انگلستان بسیار زیاد شده است، یک گروه گنگستر سعی میکند خود را در این دهه به قدرت برساند…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

سریال Peaky Blinders

 

پیکی بلایندرز نام سریال درام و جنایی انگلیسی محصول شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی است. استیون نایت کارگردانی آن را به عهده دارد. داستان حول محور کیلین مورفی در نقش تامی شلبی است. او رهبر یک گروه خرابکار است و سم نیل در نقش یک کاراگاه قصد دارد آن‌ها را نابود کند.

فصل اول نخستین فصل این مجموعه در ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۳ از بی‌بی‌سی دو پخش شد و شامل ۶ قسمت بود. فصل دوم در ۲ اکتبر ۲۰۱۴ روی آنتن رفت. ۵ می ۲۰۱۶، نیز فصل سوم عرضه شد که در تاریخ ۳۱ می در آمریکا در دسترس عموم قرار گرفت. در ۲۶ می ۲۰۱۶، بی‌بی‌سی اعلام کرد ساخت فصل پنجم سریال را در دستورکار دارند.

اخیراً شبکه BBC 2 اعلام کرده است فصل پنجم این سریال از شهریور سال 1398 به روی آنتن خواهد رفت و همچنین تیزر هایی از این فصل پخش نمود. پس از موفقیت های بی نظیری که این سریال پس از پخش فصل چهارم به آن دست یافت،فصل پنجم این سریال به از شبکه ی BBC 2 به BBC اصلی منتقل شد.همچنین تا پیش از اقبال عمومی این سریال قرار بود این سریال حداکثر پنج فصل باشد اما پس از این موفقیت ها توسط استیون نایت تا فصل ششم تمدید شد.
داستان سریال پیکی بلایندرز

در سال 1919 و بعد از جنگ جهانی اول، پیکی بلایندرز یک گروه خانوادگی مستقر در بیرمنگام انگلستان است. داستان بر روی گروه رومانیایی پیکی بلایندرز و بلندپروازی‌ها و رئیسشان، تامی شلبی (با بازی کیلین مورفی) متمرکز است. کارآگاه ویژه چستر کمپل (با بازی سم نیل) به دستور نیروی شهربانی سلطنتی از بلفست به بیرمنگام فرستاده می‌شود تا شهر را از وجود ارتش جمهوری‌خواه ایرلند، کمونیست‌ها، گروه‌های خرابکار و جنایتکاران پاک کند. در این مسیر وجود پیکی بلایندرز نظرش را جلب می‌کند.

وینستون چرچیل (با بازی اندی نیمن در فصل 1 و ریچارد مک کیب در فصل 2)، کمپل را مأمور رسیدگی به اغتشاشات بیرمنگام و بازیابی مهمات جنگی می‌کند که قرار بود به لیبی منتقل شود. فصل دوم، دو سال بعد را نشان می‌دهد. خانواده شلبی تشکیلات جنایی خود را در جنوب و شمال لندن گسترش می‌دهند و هم چنان بیرمنگام دژ اصلی آنهاست.

 

  • جوایز: برنده 1 جایزه بفتا 23 برنده و در مجموع 55 نامزدی
  • زبان: انگلیسی، رومانیایی، گالیک ایرلندی، ایتالیایی، ییدیش، فرانسوی
  • نویسنده: Steven Knight

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟


داستان سریال

« سریال پیکی بلایندرز » در دهه ۲۰ که گروه های گنگستری در شهر بیرمنگهام واقع در انگلستان بسیار زیاد شده است، یک گروه گنگستر سعی میکند خود را در این دهه به قدرت برساند…

console.log("Hello world");