دانلود فیلم Fighter

دانلود فیلم Fighter (2024)

Fighter

ژانرها:
مدت زمان: 166 دقیقه کشور: رده سنی:

« جنگنده » هوانوردان برتر IAF در مواجهه با خطر قریب الوقوع گرد هم می آیند تا Air Dragons را تشکیل دهند. مبارز رفاقت، برادری و نبردهای درونی و بیرونی آنها را آشکار می کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

فیلم Fighter 2024

 

فیلم سینمایی جنگنده محصول سال 2024 کشور هندوستان به کارگردانی سیدهارت آناد و نویسندگی داستان و فیلمنامه سیدهارت آناد، رامون چیب، عباس دلال و حسین دلال که به صورت مشترکا و با همکاری یکدیگر نگارش داستان و فیلمنامه این اثر سینمایی را نیز بر عهده داشته اند. این فیلم سینمایی که از سری تولیدات بیش از سه استدیو فیلمسازی به نام های Betterfly Films و Marflix و Prime Focus نیز می باشد در تاریخ 25 ژانویه 2024 با بودجه بیش از ₹250 crore به صورت گسترده به اکران عمومی رسید و توانست در مجموع مدت زمان اکران سراسری خود در سینماهای هندوستان و سایر کشورها فروش بیش از ₹337.2 crore را نیز به دست آورد و با توجه به موفقیت نبستا خوب در سینماها تیم سازندگان این مجموعه خبر از ساخت قسمت دوم این فیلم دادند که قرار است در سال 2025 نیز به تولید و ساخت رسد. در این مجموعه هنرپیشگانی چون دیپیکا پادوکونه، ریتیک روشن، آنیل کاپور، آکارش آلاغ، عامر نایک، سانجیو چوپرا به هنرنمایی و ایفای نقش نیز پرداخته اند.

  • زبان: هندی، انگلیسی
  • نویسنده: Siddharth Anand, Ramon Chibb, Abbas Dalal

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟


داستان فیلم

« جنگنده » هوانوردان برتر IAF در مواجهه با خطر قریب الوقوع گرد هم می آیند تا Air Dragons را تشکیل دهند. مبارز رفاقت، برادری و نبردهای درونی و بیرونی آنها را آشکار می کند.

console.log("Hello world");