دانلود سریال Chernobyl

دانلود سریال Chernobyl (2019)

Chernobyl

5 قسمت تکمیل شده
ژانرها:
مدت زمان: 330 دقیقه کشور: ، رده سنی:

« چرنوبیل » در آوریل 1986، انفجاری در نیروگاه هسته ای چرنوبیل واقع در شوروی سابق رخ داد که به یکی از بدترین فاجعه های انسانی تبدیل شد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

سریال Chernobyl 2019

چرنوبیل (Chernobyl) داستان حادثه 1986 در نیروگاه هسته ای چرنوبیل در اوکراین، که تحت اشغال اتحاد جماهیر شوروی بود را روایت میکند. یکی از بدترین فاجعه های انسانی در تاریخ بشر،و فداکاری هایی که برای نجات اروپا از یک فاجعه غیر قابل تصور انجام شد.سریال “چرنوبیل” در مجموع 5 قسمت است و از تاریخ 6 می در شبکه HBO پخش شد.

شبکه HBO در توصیف سریال Chernobyl گفت که این سریال قرار است دروغ‌ها و بزدلی‌ها، شجاعت و اعتقاد در شکست و موفقیت انسان‌ها را نشان دهد. کار نوشتن فیلمنامه این سریال بر عهده کریگ مازن، نویسنده فیلم The Huntsman: Winter’s War (شکارچی: جنگ زمستان) و یوهان رنک، کارگردان سریال Breaking Bad (بریکینگ بد)، کارگردانی سریال Chernobyl را بر عهده دارد.

 

چرنویبل به محبوب ترین سریال جهان تبدیل شد

سریال Chernobyl توانسته بیشترین امتیاز را از سوی مخاطبان وبسایت IMDb به خود اختصاص دهد.درحالی که هنوز بسیاری از ما در حال تفسیر فصل آخر سریال «بازی تاج و تخت» (Game Of Thrones) به روش خودمان هستیم، یک موضوعی که باید به آن توجه داشت این است که تا زمانی که «چرنوبیل» (Chernobyl) را ندیده‌اید از شبکه HBO قطع امید نکنید.
تهیه شده توسط استودیو Sky در انگلستان، «چرنوبیل» روایتگر فاجعه چرنوبیل در اوکراین است و با 5 اپیزود منتشر شده این سریال توانسته به نقطه عطف بالایی دست پیدا کند. «چرنوبیل» هم‌اکنون بیشترین امتیاز را در بین آثار تلویزیونی وبسایت IMDb به خود اختصاص داده است و رکورد امتیازدهی برنامه‌های تلویزیونی این وبسایت در تاریخ را شکسته است. رای دنبال‌کنندگان IMDb نیز مشکلات زیادی را با خود به همراه داشته اما زمانی که به لیست 10 اثر برتر نگاه می‌کنید به سختی می‌توانید برنامه تلویزیونی را از آن حذف کنید و بگویید که لیاقت حضور در این لیست را ندارد و این بسیار تحسین‌برانگیز است که «چرنوبیل» با وجود تعداد رای‌دهندگان کمتر از نمره بیشتری برخوردار بوده و در صدر لیست قرار گرفته است.

  • جوایز: برنده 10 جایزه Primetime Emmy. 85 برنده و 60 نامزدی در مجموع
  • زبان: انگلیسی، روسی، اوکراینی
  • نویسنده: Craig Mazin

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟


داستان سریال

« چرنوبیل » در آوریل 1986، انفجاری در نیروگاه هسته ای چرنوبیل واقع در شوروی سابق رخ داد که به یکی از بدترین فاجعه های انسانی تبدیل شد.

console.log("Hello world");