دانلود فیلم The Book of Clarence

دانلود فیلم The Book of Clarence (2023)

The Book of Clarence

ژانرها:
مدت زمان: 129 دقیقه کشور: ، رده سنی:

کلارنس که برای یافتن زندگی بهتر تلاش می کند، اسیر قدرت مسیح در حال ظهور می شود و به زودی همه چیز را به خطر می اندازد تا راهی به سوی وجود الهی بسازد.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

فیلم سینمایی The Book of Clarence 2023

 

فیلم سینمایی کتاب کلارنس محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی داستان و فیلمنامه جیمز ساموئل، این فیلم سینمایی که از سری تولیدات سه استدیو فیلمسازی به نام های Legendary Entertainment و Legendary Studios و Luca Severi Production Group می باشد در تاریخ 12 ژانویه 2024 با بودجه بیش از 40 میلیون دلاری به صورت گسترده به اکران عمومی رسید و تواسنت در مجموع مدت زمان اکران سراسری خود در سینماهای آمریکا، ایتالیا، انگلیس و … در مجموع فروش بیش از 6 میلیون دلاری را نیز به دست آورد که با توجه به بودجه ساخت، یک فروش سنبتا ضعیف برای سازندگان این فیلم نیز محسوب می شود. در این فیلم سینمایی هنرپیشگانی چون کیت استنفیلد، عمر سی، آنا دیوپ، جیمز مک‌آووی، بندیکت کامبربچ، آرجی کایلر، دیوید اویلوو، مایکل وارد به هنرنمایی نیز پرداخته اند.

  • زبان: انگلیسی، اسپانیایی
  • نویسنده: Jeymes Samuel

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟


داستان فیلم

کلارنس که برای یافتن زندگی بهتر تلاش می کند، اسیر قدرت مسیح در حال ظهور می شود و به زودی همه چیز را به خطر می اندازد تا راهی به سوی وجود الهی بسازد.

console.log("Hello world");