دانلود سریال Boy Swallows Universe

دانلود سریال Boy Swallows Universe (2024)

Boy Swallows Universe

7 قسمت تکمیل شده
ژانرها:
مدت زمان: N/A کشور: رده سنی:

« پسری که جهان را قورت داد » پسر جوانی که در حومه شهر بریزبن دهه 1980 بزرگ می‌شود، با واقعیت‌های سخت زندگی - و خطراتی که خانواده‌اش را تهدید می‌کند، روبرو می‌شود.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

سریال Boy Swallows Universe 2024

 

سریال پسری که جهان را قورت داد محصول سال 2024 کشور استرالیا به کارگردانی بهارات نالوری، جوسلین مورهاوس و کیم موردانت که به صورت مشترکا ساخت این مینی سریال را نیز بر عهده داشته اند. نویسندگی داستان و فیلمنامه این مینی سریال نیز بر عهده جان کولی بوده است که داستان خود را با اقتباس از یک رمان به همین نام نوشته ترنت دالتون که در سال 2018 نیز منتشر گردید نگارش نموده است. این مجموعه که با سرمایه گذاری بیش از سه استدیو فیلمسازی به نام های Anonymous Content و Brouhaha Entertainment و Chapter One Films به تولید و ساخت رسیده است در تاریخ 11 ژانویه 2024 از طریق سرویس ویدئویی نتفلیکس نیز منتشر گردید که در آن هنرپیشگانی چون لی تایگر هیلی، کریستوفر جیمز بیکر، فیبی تانکین، تراویس فیمل، فلیکس کامرون، آنتونی لاپالیا، جوردی کمبل، الویز راثفیلد، زاخاری وان، زک برگس، میلی دونالدسون به هنرنمایی نیز پرداخته اند. هم اکنون میتوانید این مینی سریال جذاب را با زیرنویس فارسی از وبسایت رفقای خوب مشاهده و دریافت نمایید.

  • زبان: انگلیسی

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟


داستان سریال

« پسری که جهان را قورت داد » پسر جوانی که در حومه شهر بریزبن دهه 1980 بزرگ می‌شود، با واقعیت‌های سخت زندگی - و خطراتی که خانواده‌اش را تهدید می‌کند، روبرو می‌شود.

console.log("Hello world");