دانلود فیلم Race for Glory: Audi vs. Lancia

دانلود فیلم Race for Glory: Audi vs. Lancia (2024)

Race for Glory: Audi vs. Lancia

ژانرها:
مدت زمان: 93 دقیقه کشور: ، ، رده سنی:

« مسابقه برای افتخار: آئودی در مقابل لانچیا » با الهام از وقایع واقعی که در جریان رقابت شدید آلمان (آئودی) و ایتالیا (لانچیا) در مسابقات جهانی رالی 1983 رخ داد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

فیلم سینمایی Race for Glory: Audi vs. Lancia 2024

 

فیلم سینمایی مسابقه برای افتخار: آئودی در برابر لانچیا محصول سال 2024 کشور های انگلیس، ایرلند، ایتالیا به کارگردانی استفانو موردینی و نویسندگی داستان و فیلمنامه استفانو موردینی، فیلیپو بولونیا و ریکاردو اسکامارسیو که به صورت مشترکا نگارش داستان و فیلمنامه این اثر سینمایی و هیجان انگیز را نیز بر عهده داشته اند. این فیلم که با سرمایه گذاری بیش از سه استدیو فیلمسازی به نام های Lebowski و HanWay Films و Recorded Picture Company (RPC) به تولید و ساخت رسیده است در تاریخ 5 ژانویه 2024 نیز منتشر گردید که در ان هنرپیشگانی چون دانیل برول، ریکاردو اسکامارسیو، کیتی کلارکسون هیل، ولکر بروچ، استر گارل به هنرنمایی شخصیت های خود در فیلم سینمایی Audi vs. Lancia نیز پرداخته اند.

این فیلم سینمایی که داستان آن بر اساس واقعیت روایت میشود به مسابقه و رقابت هیجان انگیز دو خودرو ساز مطرح می پردازد که در قهرمانی رالی جهان در سال 1983 با یکدیگیر رقابت نزدیکی را با یکدیگر داشته اند. درگیری شدید و مسابقه های نزدیک بین آلمان (آئودی) و ایتالیا (لانچیا) باعث شد که رالی 1983 یکی از هیجان انگیز ترین مسابقات به شمار رود و هنوز هم…

  • زبان: ایتالیایی، آلمانی، انگلیسی
  • نویسنده: Filippo Bologna, Stefano Mordini, Riccardo Scamarcio

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟


داستان فیلم

« مسابقه برای افتخار: آئودی در مقابل لانچیا » با الهام از وقایع واقعی که در جریان رقابت شدید آلمان (آئودی) و ایتالیا (لانچیا) در مسابقات جهانی رالی 1983 رخ داد.

console.log("Hello world");