دانلود فیلم Napoleon

دانلود فیلم Napoleon (2023)

Napoleon

ژانرها:
مدت زمان: 158 دقیقه کشور: ، رده سنی:

« ناپلئون » حماسه ای که به شرح ظهور و سقوط شطرنجی امپراتور فرانسه ناپلئون بناپارت و سفر بی امان او به قدرت از طریق منشور رابطه اعتیاد آور و بی ثبات او با همسرش ژوزفین می پردازد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

فیلم سینمایی Napoleon 2023

 

فیلم سینمایی ناپلئون محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی و تهیه کنندگی ریدلی اسکات و نویسندگی داستان و فیلمنامه دیوید اسکارپا، این فیلم سینمایی که از سری تولیدات سه استدیو مطرح فیلمسازی به نام های Apple Studios و Apple و BGI Supplies می باشد در تاریخ 14 نوامبر 2023 اکران سراسری خود را در سینماهای آمریکا و اروپا به صورت گسترده نیز آغاز نمود. جدیدترین ساخته ریدلی اسکات که با بودجه بیش از 200 میلیون دلاری نیز به تولید رسیده است پس از انتشار و با نقد های متفاوتی از سوی منتقدین نیز روبرو شد و بیشتر کارگردان های سینما ضمن حمایت از جدیدترین ساخته این کارگردان آن را یکی برترین فیلم های ساخته شده نیز قلمداد می نمایند اما بر خلاف منتقدین و کارگردانان سینما، تماشاگران از این فیلم سینمایی استقبال خوبی را به عمل نیاورده و این فیلم در هفته ابتدایی اکران خود توانست فروش 12 میلیون دلاری را نیز به دست آورد و با توجه به اینکه، این فیلم سینمایی با بودجه بیش از 200 میلیون دلاری نیز به تولید رسیده است فروش 12 میلیون دلاری در هفته ابتدایی اکران، یک شکست بزرگ برای سازندگان و ریدلی اسکات نیز به شمار می رود.

فیلم ناپلئون 2023 ریدلی اسکات یک فیلم درام تاریخی حماسی است که داستان زندگی ناپلئون بناپارت، امپراتور فرانسه را روایت می کند. این فیلم عمدتاً بر به قدرت رسیدن ناپلئون و رابطه او با ملکه ژوزفین تمرکز دارد. فیلم با نشان دادن کودکی ناپلئون در جزیره کورس آغاز می شود. ناپلئون از کودکی نبوغ و جاه طلبی خود را نشان می دهد. او در ارتش فرانسه به سرعت پیشرفت می کند و در طول انقلاب فرانسه به یک فرمانده موفق تبدیل می شود. در این فیلم واکین فینیکس نقش ناپلئون رو ایفا می نماید.

  • جوایز: 7 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: David Scarpa

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟


داستان فیلم

« ناپلئون » حماسه ای که به شرح ظهور و سقوط شطرنجی امپراتور فرانسه ناپلئون بناپارت و سفر بی امان او به قدرت از طریق منشور رابطه اعتیاد آور و بی ثبات او با همسرش ژوزفین می پردازد.

console.log("Hello world");