دانلود سریال عقرب عاشق

دانلود سریال عقرب عاشق (1402)

سریال عقرب عاشق

ژانرها:
کشور:

" سریال عقرب عاشق " بهداد می میرد، او را در سردخانه می گذارند. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می شود. مدتی بعد او سر حال و سر زنده در خیابان های تهران به دنبال خون می گردد، خونی برای عقرب….

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

قسمت اول
قسمت دوم
قسمت سوم
قسمت چهارم
قسمت پنجم
قسمت ششم
قسمت هفتم
قسمت هشتم
قسمت نهم
قسمت دهم
قسمت یازدهم
قسمت دوازدهم
قسمت سیزدهم
قسمت چهاردهم
قسمت پانزدهم
قسمت شانزدهم
قسمت هفدهم
قسمت هجدهم
قسمت نوزدهم
قسمت بیستم

سریال عقرب عاشق – Scorpion In Love

با توجه به اینکه هنوز اطلاعات کاملی از این سریال توسط تیم روابط عمومی این سریال منتشر نشده است تنها یک خلاصه داستان از این سریال موجود است که داستان سریال ایرانی عقرب عاشق را به اینصورت روایت می کند:بهداد٫ می میرد. او را در سردخانه می گذارند. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می شود. مدتی بعد او سر حال و سر زنده در خیابان های تهران به دنبال خون می گردد، خونی برای عقرب…

زمان انتشار و پخش سریال در شبکه نمایش خانگی

هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ پخش و عرضه این سریال در شبکه نمایش خانگی اعلام نشده است اما با توجه به اینکه سریال عقرب عاشق در حال طی کردن اخرین روز های فیلمبرداری خود در شهر تهران می باشد پیش بینی می شود این سریال در اواخر تابستان یا پاییز 1401 در شبکه نمایش خانگی عرضه شود که بعد از عرضه لینک دانلود در همین پست قرار خواهد گرفت.

این سریال درتاریخ 12 تیرماه 1402 پخش خود را در شبکه نمایش خانگی آغاز نمود و هر هفته روز های دوشنبه ساعت 20 قسمت جدید مجموعه عقرب عاشق در شبکه نمایش خانگی نیز منتشر خواهد شد.

  • نویسنده: امین محمودی و حامد افضلی

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟


داستان سریال

" سریال عقرب عاشق " بهداد می میرد، او را در سردخانه می گذارند. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می شود. مدتی بعد او سر حال و سر زنده در خیابان های تهران به دنبال خون می گردد، خونی برای عقرب….

console.log("Hello world");