دانلود سریال ناتو

دانلود سریال ناتو (1402)

Nato

ژانرها:
کشور:

در رئالیتی شوی «ناتو» چند بازیکن حضور دارند. در طول مسابقه 10 پرسش سخت و گاهی اوقات خنده‌دار از آنها پرسیده می‌شود و بازیکنان باید با هم به پاسخ درست برسند. از میان این بازیکنان، یک نفر نقش «ناتو» را برعهده دارد. ناتو کسی است که جواب تمام سوالات را از قبل می‌داند. به غیر از بازیکنی که نقش ناتو را ایفا می‌کند هیچ‌کس حتی مجری برنامه، از هویت این بازیکن اطلاعی ندارد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

سریال رئالیتی شو ناتو فصل اول و دوم

 

سریال ناتو محصول سال 1401 کشور ایران به کارگردانی و تهیه کنندگی مهدی صفی یاری، این تهیه کننده و کارگردان که عمده فعالیت خود را در زمینه تهیه کنندگی نیز انجام داده است تا کنون تهیه کنندگی یک مستند و سریال تلویزیونی را بر عهده داشته است و حال تصمیم گرفته است که وارد شبکه نمایش خانگی گردد و تهیه کنندگی آثار خود را در این بازار پر مخاطب نیز انجام دهد و ترجیح داده است که آثار خود را برای تلویزیون تهیه ننماید. مهدی صفی یاری علاوه بر تهیه کننده فیلم و سریال، در قسمت دوبلاژ نیز آثار متعددی را نیز تهیه کنندگی کرده است که از مهمترین آنها میشود پرندگان خشمگین و… اشاره کرد. حال باید مهدی صفی یاری را اولین کارگردان تازه وارد شبکه نمایش خانگی دانست که قرار است اولین تجربه کارگردانی خود را در رزومه کاری خود در شبکه نمایش خانگی پشت سر بگذارد.

 

مهدی صفی یاری تا کنون هیچ فیلم و سریالی را کارگردانی ننموده است و قرار است که با رئالیتی شو ناتو اولین تجربه کارگردانی خود را در شبکه نمایش خانگی پشت سر بگذارد. در تمامی فیلم و انیمیشن هایی که صفی یاری تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته است محمدرضا علیمردانی نیز به عنوان یکی دوبلور ها در گروه دوبلاژ نیز حضور داشته است و این همکاری نیز تا کنون ادامه داشته است و حال علمیردانی قرار است که در اولین تجربه کارگردانی مهدی صفی یاری نقش یک مجری را در رئالیتی شو ناتو ایفا نماید.

علیمردانی تا پیش از کارتون دیرین دیرین که او را به اوج محبوبیت رساند همیشه در نقش یک دوبلور در رسانه ها ظاهر میشد اما مدت هاست که دیگر نباید محمد رضا علمیردانی را تنها یک دوبلور نامید چرا که او مدت هاست که فعالیت خود را در شبکه نمایش خانگی در قالب مجری و هدایت کننده ادامه می دهد و این روزها به عنوان مرد اول رئالیتی شو های شبکه نمایش خانگی شناخته میشود.علمیردانی از باب حضور در رئالیتی شو های ساخته شده در ایران یکه تاز این رقابت می باشد و حتی در آنهایی که مجری نیز نبوده است به عنوان مهمان حضور داشته است و حال قرار است بعد از مافیا، پدرخوانده، جوکر و… در یک سریال و مسابقه دیگر به نام ناتو ظاهر شود.

عمده فعالیت علمیردانی در رئالیتی شو های ساخته شده به همکاری با سعید ابوطالب نیز بازمیگردد اما اینبار محمدرضا علمیردانی قرار است در کنار دوست و همکاری قدیمی خود مهدی صفی یاری به عنوان مجری، اولین ساخته این تهیه کننده و کارگردان را نیز بر عهده داشته باشد.

 

برنامه ناتو در حالی قرار است که وارد شبکه نمایش خانگی گردد که این روزها یک رئالیتی شو دیگر به اتمام خود نزدیک شده است و ناتو علیمردانی قرار است که جایگزین این مسابقه پرمخاطب نیز گردد. این روزها شبکه نمایش خانگی ایران به واسطه استقبال گسترده از این نوع مسابقه و رئالیتی شو ها مملو از برنامه و مسابقه هایی مختلف با عنوان رئالیتی شو شده است.پیش از انتشار ناتو انتظار میرفت که این برنامه همانند شب های مافیا و پدرخوانده نیز باشد اما طبق اعلام تیز سازنده این اثر گویا قرار است که سریال ناتو در یک ژانر و مسابقه جدید وارد شبکه نمایش خانگی نیز گردد.

هنوز اطلاعاتی از نحوه مسابقه و حضور بازیکنان در رئالیتی شو ناتو از طرف تیم سازنده این سریال اعلام نشده است و با توجه به نزدیک شدن زمان پخش این برنامه، تنها یک تیزر کوتاه از معرفی چند ثانیه ای توسط علمیردانی رونمایی شده است. اما طبق معمول رئالیتی شو های ساخته شده در شبکه نمایش خانگی، با یک معضل بزرگ روبرو هستند که آینده این نوع برنامه ها را تهدید می نماید و آن هم حضور بازیگران و شرکت کنندگان تکراری نیز می باشد.

 

چند سالی است که رئالیتی شو ها وارد جدول پخش شبکه نمایش خانگی شده است و روز به روز به تعداد مخاطبان رئالیتی شو ها نیز اضافه میشود ولی یک معضل بزرگی که باعث شده است که دیگر مخاطبان آن اشتباق اولیه را به مسابقه های رئالیتی شویی نداشته باشند حضور شرکت کنندگان و بازیگران تکراری است که تا کنون در تمامی برنامه های ساخته شده به صورت یکسان نیز حضور داشته اند و این در نوع خود جالب می باشد که چرا سازندگان علاقه ای به انتخاب شرکت کننده جدید نیز ندارند.

    هنوز نظری ثبت نشده است.

    اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

    دیدگاهتان را بنویسید!

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟


    داستان سریال

    در رئالیتی شوی «ناتو» چند بازیکن حضور دارند. در طول مسابقه 10 پرسش سخت و گاهی اوقات خنده‌دار از آنها پرسیده می‌شود و بازیکنان باید با هم به پاسخ درست برسند. از میان این بازیکنان، یک نفر نقش «ناتو» را برعهده دارد. ناتو کسی است که جواب تمام سوالات را از قبل می‌داند. به غیر از بازیکنی که نقش ناتو را ایفا می‌کند هیچ‌کس حتی مجری برنامه، از هویت این بازیکن اطلاعی ندارد.

    console.log("Hello world");